<

To jenter fra Kristiansand. Blogger i hovedsak om fotografering! Bare spr om du lurer p noe :-)

Instagram: Prces / Linnklungland


WORKOUT!

Skrevet: 14.01.2013, 20:46         Kommentarer: 6


Gamle, fine webcambilder fra da jeg frst begynte trene. Jeg var skikkelig bs ->

I dag har jeg hatt nok en fin, svettefull treningskt! Vi trente i ca 90 minutter. Jeg startet treningskten med sykle i 20 minutter for bli god og varm i kroppen fr jeg trente armer i ca 10 minutter. Siden jeg har hovedfokus p mage, rumpe og lr gidder jeg ikke bruke allverdens med tid p trene armer, rygg osv. Det fr jeg ta etter hvert nr jeg fler at jeg ser fremskritt p det jeg legger mest vekt p.

Nr jeg trener rumpe, lr og legger bruker jeg dette programmet:

Jeg flger alle velsene slik de str p bildet, og sliter allerede p velse nummer to. Jeg tror dette m vre de beste velsene for de omrdene. Etter forrige treningskt gikk jeg som en 80-r gammel dame i flere dager etter ha fulgt disse velsene. Jeg svetter mye og kjenner at melkesyra brenner i beina nr jeg holder p, men fy sren s deilig det er etterp. Jeg flger programmet med antall repetisjoner og har ca 30 sekunder pause mellom hver.

Jeg kunne ikke finne noen gode illustrasjoner til magevelsene vi gjr, men jeg fant denne videoen som inneholder flere av magevelsene:

I denne videoen finner du mange gode velser for trene magen, inkludert mange av de jeg bruker, som jeg skrev.

N skal jeg bare slappe av og kaste meg i dusjen snart, s satser jeg p en god natts svn. I morgen fr jeg frst besk av Linn, s skal jeg beske min tante og min nydelige lille kusine etterp. Forhpentligvis rekker jeg litt magetrening fr dagen starter for fullt! Hper alle har hatt en kjempefin dag!





TRENINGSPLAN RET 2013!

Skrevet: 08.01.2013, 19:36         Kommentarer: 11

Jaja, folkens. Dette er virkelig ret for meg. Jeg har alle tidligere r hatt det samme nyttrsforsettet; dette ret skal jeg trene og spise sunt. Har det noen gang skjedd? Nope. Dette ret er jeg s motivert. Jeg har innsett at jeg kan ikke bli supertynn og veie 50kg pga kroppsbygningen min. Det er umulig for meg, rett og slett. Men jeg kan kan bli slank! Jeg kan trene, spise sunnere og f strammet opp kroppen. Jeg kan g ned i vekt - og det skal jeg!

Jeg var p min frste treningskt etter nyttr i gr. Trente alts for frste gang p ca to mneder eller noe. Ja, det var tungt, men det var skikkelig deilig vre i gang igjen ogs! N er jeg tilbake i gamle rutiner med trening fast tre dager i uken p treningsstudio. Jeg har ogs lest og kikket p nett etter velser jeg selv kan utfre hjemme de dagene jeg ikke er p trening, slik som de over her. Jeg skal ha hovedfokus p mage, rumpe og lr, men ellers ogs bygge muskler i hele kroppen slik at alt strammer seg opp litt.

Utenom regelmessig trening skal jeg ogs prve spise sunnere og f bedre rutiner nr det gjelder mat. Jeg understreker prve fordi det er noe jeg kommer til slite med. Jeg har aldri vrt flink til spise regelmessig, og gr gjerne gjennom en hel dag med bare to mltider hvor ingen av disse to er frokost. Jeg hater spise mat p morgenen, men har innsett at jeg bare m. Jeg skal begynne med prve holde meg til godteri og den slags kun i helgene, og spise mindre ved hvert mltid, men heller oftere. S fr vi se om jeg freaker helt ut og begynner lage supersunne middager. Tro meg, det kommer aldri i livet til skje!

N er jeg bare s klar for komme i gang! Hvis jeg klarer holde ut og faktisk begynner se forandring selv, skal jeg love holde dere oppdatert med bilder og alt som er. N gjelder det bare holde motivasjonen oppe og jobbe hardt fr sommeren!

nsk meg lykke til!





hits